دهمین جلسه محاکمه منافقین آغاز شد
17 بهمن 1402 - 9:56
شناسه : 75532
3
دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی آغاز شد.
منبع : فارس
پ
پ

دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین‌ ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

در این جلسه دادگاه تعدادی از اعضای خانواده شهدای ترور حضور دارند.

در ابتدای این جلسه، قاضی دهقانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، دادگاه اتهامات مجاهدین خلق ایران موسوم به منافقین در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران را رسمی و علنی اعلام کرد.

قاضی دهقانی گفت: با توجه به اتمام قرائت کیفرخواست و اظهارات نماینده دادستان در جلسات پیشین دادگاه، اکنون وارد مرحله شنیدن شکایت‌های شاکیان خواهیم شد.

وی ادامه داد: بنا بر ماده ۳۹۹ قانون مجازات اسلامی هر زمان نماینده دادستان تقاضای صحبت داشتند، با اجازه دادگاه می‌تواند اظهارات خود را مطرح کند. وکلای متهمان و شکات نیز می‌توانند با اجازه از دادگاه صحبت کنند.

رئیس دادگاه از نماینده دادستان خواست برای بیان آخرین اظهارات خود در جایگاه قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.