روند کاهش قیمت خودرو در بازار آغاز شد
21 بهمن 1402 - 14:18
شناسه : 75868
3
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، گفت: با آغاز کاهش قیمت ارز، روند کاهش قیمت خودرو در بازار آغاز شده است.
منبع : فارس
پ
پ

اسد کرمی در مورد کاهش قیمت خودرو در بازار، گفت: بعد از آغاز روند کاهش قیمت دلار، کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد نیز آغاز شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: قیمت خودروهای داخلی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد طی روزهای گذشته کاهش یافته است. همچنین قیمت خودروهای مونتاژی نیز طی روزهای اخیر به صورت قابل توجهی کاهش یافته، به طوری که برخی خودروهای مونتاژی حدود ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه قیمت خودرو براثر اخبار مختلف دچار نوسان می‌شود، اما بازار خودرو راکد است و خرید و فروش چندانی در این بازار انجام نمی‌شود.

کرمی افزود: چندی پیش بر اثر انتشار خبری مبنی بر عرضه ۱۲۰ هزار خودرو به قیمت ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار قیمت خودروها افزایش یافت، اما با اطمینان بازار از عدم اجرای این مصوبه دوباره قیمت خودرو کاهش یافت و اکنون نیز با کاهشی شدن روند قیمت ارز، کاهش قیمت در بازار خودرو آغاز شده است.

کرمی بیان داشت: قیمت کوئیک آر که طی روزهای اخیر به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده بود، اکنون به ۳۹۰ میلیون و قیمت پژو پارس TU5 نیز که به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده بود، اکنون به ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.