امکان کشف موادمخدر از مرسوله‌های پستی
27 بهمن 1402 - 10:14
شناسه : 76277
1
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از امکان کشف موادمخدر از داخل مرسوله‌های پستی خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

در میان پرونده‌های پلیس مبارزه با موادمخدر، موارد قابل توجهی وجود داشته که در جریان آن موادمخدر از داخل بسته‌های پستی کشف و ضبط شده است. موضوعی که توان بالای پلیس در ردزنی سوداگران مرگ و همچنین رصد موادمخدر در مرسوله‌های پستی را نشان می‌دهد. این مواد عمدتا از مقصد ایران در حال ارسال به خارج از کشور بوده و سوداگران مرگ نیز از پوشش‌های مختلفی برای آن استفاده کرده بودند که از جمله آن می‌توان به آغشته کردن پارچه و لباس به موادمخدر، جاساز موادمخدر درون قاب عکس و … اشاره کرد.

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره نحوه شناسایی قاچاق موادمخدر از طریق بسته‌های پستی گفت: در این زمینه تعامل و همکاری خوبی میان پلیس مبارزه با موادمخدر  ادارات پست استان تهران شکل گرفته است. در کنارر آن پلیس نیز ظرفیت رصد و توان اطلاعاتی بالایی دارد، به‌گونه‌ای که بسیاری از سوداگران مرگ تحت نظر پلیس قرار دارند و ارتکاب کوچکترین خطایی از سوی آنان با برخورد ماموران همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ کارکنان مراکز پستی را تحت آموزش قرار داده‌اند. ، گفت: همچنین از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه رصد مرسوله‌های پستی در دفاتر پستی استفاده می‌شود و ارتباط میان پلیس و این مراکز به صورت شبانه روزی برقرار است. در همین راستا نیز فرستنده مرسوله پستی که در آن موادمخدر جاساز شده باشد، در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و به قانون سپرده خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر سوداگران مرگ، گفت: نه فقط در این عرصه، بلکه پلیس در تمامی فضاها بر مجرمان و سوداگران مرگ از دانه درشت‌ها و خرده فروشان اشراف دارد و با آنان برخورد می‌شود. از مردم نیز می‌خواهیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.