سرلشکر باقری: حمله اسرائیل به سفارت ‌بدون پاسخ نخواهد ماند‌
18 فروردین 1403 - 10:20
شناسه : 79790
2
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به درخواست مردم مبنی بر انتقام گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات، نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم، با دقت انجام خواهد گرفت و قطعا او را از کارش پشیمان خواهیم کرد.
پ
پ

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی انتقلاب پس از ۴۳ سال جان خود را فدای انقلاب کرد.

وی افزود: شهید زاهدی همچون دیگر شهدای اصفهان چون خرازی، حجازی و … و ۲۴ هزار شهید این استان در میدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهیدی هستیم که همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه، شهید همدان و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران روز قدس بی‌نظیری را خلق کردند، گفت: امریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.

سرلشکر باقری با صهیونیست‌ها قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی غاصب را تاسیس کردند، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه و طرح استبکار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور اسرائیل شکل می‌گرفت، اما دوره افول اسرائیل با انقلاب ا‌سلامی آغاز شد.

وی با بیان‌ اینکه امام راحل یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی را مقابله دائمی با این رژیم غاصب قرار داده است، افزود: با تشکیل نیروی قدس سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب، روند شکل گیری جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و جریان هایی همچون حزب الله، حماس و … به میدان آمدند و طی ۳۰ سال گذشته به این قدرت افزوده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور ۱۰۰۰ رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سرزمین نیل تا فرات بود، اما در سرزمین اشغالی گرفتار شده است، ادامه داد: آنها در باتلاق نبرد غزه فرو رفته اند و راهی برای خروج از این جنگ ندارند و به کشتار زنان، کودکان، بمباران بیمارستان  و … روی آورده اند.

وی با بیان اینکه اسرئیل بعد از ۶ ماه بمباران غزه به هیچ یک از اهداف خود را نرسیدند، گفت: نهضت جهاد در جبهه مقاومت زنده است و شکست اسرائیل قطعی است و نه راه پیش دارند و نه راه پس دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت سرزمین صهیونیست‌ها امروز حکایت از اوضاع آشفته دارد، گفت: امروز سربازان این رژیم فراری شده اند و بخش زیادی از جوانان این کشور از اسرائیل خارج شده اند و اقتصاد این حکومت از بین رفته است و با وجود حمایت بی شرمانه آمریکا و اروپای ظالم پای اسرائیل به دادگاه لاهه باز شده و در سازمان ملل علیه صهو‌نیست‌ها بیانیه صادر صادر شد.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدای مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و غزه امروز اسرائیل زمین‌گیر شده است، افزود: این آتشی که برافروخته شده خاموشی ندارد و تا اضمحلال این رژیم غاصب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح استکبار جهانی برای اینکه جهان اسلام را در این سرزمین مقدس از هم بپاشد و این منطقه را در اختیار بگیرد با تلاش این رزمندگان جبهه مقاومت، نیروی قدس و مردم فلسطین، لبنان و جهان اسلام این ورق برگشت و روند افول اسرائیل آغاز شده است، گفت: آنها در لبه پرتگاه قرار دارند و عملیاتی هایی که انجام دهد کاری کم ارزش و اروزی ناچاری انجام می دهد و از روی دیوانگی این کارها را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در دمشق خودکشی اسرائیل بود، گفت: شهادت سردار زاهدی و همرطزمانش روند نابودی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید و مسئولیت اصلی حمله دمشق بر عهده آمریکاست و آنها باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه شهدای ما هجرت کردند و تا پای جان خود برای اسلام ایستادند، گفت: این شهید عزیزمورد تعقیب دائم رژیم صهیونیستی بود، اما ایستاد و طبق وعده الهی پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود و در روز شهادت مولا به شهادت به شقی‌ترین افراد روی زمین به شهات  رسید.

وی با بیان اینکه اصفهان شهید دیگری را تقدیم انقلاب کرد، گفت: با این شهید آشنایی بسیاری دارم و در تمام ۴۳ سال گذشته دائم در حال مجاهدت بود، در تمام مسئولیت‌هایش هیچگاه تواضع خود را از دست نداد و برای قدس شریف حاضر شد به جبهه مقاومت برود و در ۱۳ سال در آنجا حضور شد و یار و یاور سیدحسن نصرالله شد و رزمندگان حزب الله به او قسم می‌خورند.

وی با بیان اینکه شهید زاهدی فرمانده‌ای متواضع، خوش اخلاق، اهل عبادت، اهل قرآن و … بود، اضافه کرد: او فرمانده‌ای با تدبیر بود؛ روز قبل از شهادتش که تهران اور را دیدم همانند همیشه با دلی پر اما روی خندان از جبهه مقاومت گزارش داد و پس از دید دوستان، خانواده، اقوام به زیارت امام رضا (ع) رفت و به سرعت به جبهه مقاومت رفت.

وی در واکنش به درخواست مردم مبنی بر انتقام گفت: حمله اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند، زمان عملیات، نوع عملیات را ما تعیین می‌کنیم، با دقت انجام خواهد گرفت و قطعا او را از کارش پشیمان خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.