این ۸ مرد خطرناک را شناسایی کنید
15 آذر 1399 - 18:58
شناسه : 8057
6
این 8 دزد در استان‌های البرز، تهران و قزوین با پوشش مامور پلیس از مردم اخاذی می‌کردند و پلیس عکس چهره باز آنها را منتشر کرد.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از رکنا ، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این باند بیش از ۳۰ فقره سرقت به شیوه اخاذی با عنوان مامور داشتند و پلیس با شکایت سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، موضوع را در دستور کار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار داد.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: با تحقیقات بیشتر محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروها، خود را پلیس معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه این که به کارت بانکی آنها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آنها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می شدند.
وی افزود: سارقان پس از دریافت کارت های بانکی مال باختگان، بلافاصله وجوه آنها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می کردند.

نادربیگی گفت: با اقدامات پلیسی همه سارقان شناسایی شده و با مراجعه به مخفیگاهشان، حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
رییس پلیس آگاهی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت عابر بانک و طلا ، کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ۳۰ فقره سرقت به شیوه اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

وی گفت: تصاویر متهمین به دستور دادستان منتظر شده و مالباختگان از استان های تهران، البرز و قزوین می توانند برای شناسایی متهمین به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.